hirdetés
hirdetés
  • 728_90
  • gyulai_fiat_tipo_sedan_728x90_180131

Dunlop abroncs koncepció

A Dunlop új 245/35 R 21 méretű koncepcióabroncsán 2013 elején kezdték meg a munkát. Alacsony gördülési ellenállású.

Barázdaegyeztetés

 

„A Dunlop és az Opel tervezőcsapatai együtt dolgoztak a gumi formatervén és fejlesztésén, így a futófelület tökéletesen illeszkedik az autó karcsú vonalaiba” – magyarázta Helmut Fehl, a Dunlop hanaui (Németország) speciális tervező- és fejlesztőrészlegének munkatársa.  „A gumi minden egyes részletét egyeztettük, értékeltük, és az Opel csapat nagyon szigorú szabványainak és elvárásainak megfelelően alakítottuk ki.”

A Dunlop új 245/35 R 21 méretű koncepcióabroncsán 2013 elején kezdték meg a munkát. Az új gumi természetesen számos fejlesztési fázison ment keresztül, míg megfelelt az Opel szigorú szabványainak és magas szintű elvárásainak.

dunlop_opel_monza_concept_02.jpg

A fenntartható jövő biztosítása már most egyre nagyobb hangsúlyt kap, így a hatótávolság-növelő funkciótól az üzemanyagcelláig számos rendszert felvonultató Monza Concept is egyre inkább az elektromos meghajtásra épít a mindennapi közlekedési rutin során is. A jármű felépítése tehát az optimális hatásfokot célozza, a Dunlop által kifejlesztett könnyűsúlyú gumi pedig alacsony gördülési ellenállásával illeszkedik ebbe a törekvésbe.  Az új Monza Concept koncepcióabroncsa újabb példája a Dunlop folyamatos törekvésének arra, hogy a vezető európai autógyártók új sorozatgyártású és koncepcióautói számára egyaránt biztosítsa az ideális gumikat.

dunlop_opel_monza_concept_03.jpg

Ez a projekt is azt a törekvésünket példázza, hogy az autóipari fejlesztések következő generációjának is részei legyünk – nemcsak kiemelkedő mérnöki képességeink, de termékeink vonzó optikai megjelenése miatt is” – mondta a Dunlop szakembere.

gyári felvételek/weber2013-09-18

hirdetés

Ajánlott olvasnivaló