hirdetés
hirdetés
  • 728_90
  • gyulai_fiat_tipo_sedan_728x90_180131

Központban a profizmus (X)

A Renault Budapest budakalászi márkakereskedése a szokványos eligazítók mellett egy elsőre ismeretlennek tűnő információt is mutat a Renault Triplex szalonjáról: ez a Pro+ tábla.

Venczel Csaba kereskedelmi igazgató segít eligazodni a jelzés mibenlétéről.

– Ez egy „Brand a Brandban”funkciót ígér, vagyis a márkán belüli, önálló egységet, ami külön üzletágként is felfogható. Foglalkozunk ugyanis a Renault népes haszonjármű családjával is, ezek összefoglaló neve a Pro+. Szükség van erre a különállásra, hiszen a mostani 3,5 tonna alatti haszonjárművek egyrészt már nem annyira érdemlik ki a „kis” jelzőt, másrészt sokféleségükkel igénylik a külön kiképzett, rájuk szakosodott gondoskodást és tanácsadást.

triplex_pro_2

– Az egyszerűbb, kisebb autók igazából a személyautós rokonság szolid teherhordó változatai, gondoljunk csak a Clio jobban rakodható formájára, a Clio Société típusra. Tágas belső, méretes csomagtartó (911 dm3) és akár 520 kg terhelhetőség jellemzi. Hasonlóan a méretben nagyobb a Kangoo-hoz, a Société is hozza magával a személyautós érzést, a sokoldalú felszereltséget, egyszóval a kényelmet kombinálva a jó munkatársi tulajdonságokkal, nem beszélve arról, hogy adózás szempontjából teherautónak számít mindkettő.

–  A következő két típus már a nagyobbak osztályában versenyez: a Trafic és a Master. Az előbbi egy olyan furgon, amelynek számtalan variánsa, változatos a teherbíró képessége, a lehetséges felszereltsége. Különösen sok darabbal van jelen ezen a palettán a Master, hiszen alapállásban vagy kész furgon – természetesen azok is sokfélék – vagy platós változatról beszélhetünk, amikre aztán sokféle felépítmény kérhető. Számtalan kivitele létezik, hiszen különböző lehet a meghajtás helye, első vagy hátsókerék, más a hosszúsága és a magassága is a doboznak. A „király” kategóriában vannak aztán a speciális felépítményű haszonjárművek. Ezek rendelhetők egyenesen a gyárból, vagy éppen itthon, hazai készítő cégektől az egyéni elképzelések megvalósítására. Szép példája ennek egy dobozos/emelőkosaras Master.

triplex_pro_01

– Ha már a méretekről szó esett: a személyautós szerviztől sok mindenben eltérő, különböző munkaterületen lehet ezeket a járműveket vizsgálni és megjavítani. A hagyományos szervizkapun például egyszerűen be sem férne az említett emelőkosaras jármű, aztán a személygépkocsishoz képest komolyabb tudásúnak muszáj lennie az emelőnek, mert volt rá példa, hogy rakott haszonjárművön kellett dolgozniuk a szerelőknek. Egy átlagos műhely nagy valószínűséggel nincs mindezekre felkészítve.  Budapesten és Pest megyében mi vagyunk erre a lehetőség. 

 

X2017-10-11

hirdetés

Ajánlott olvasnivaló

Érdekes lehet még

Mitsubishi Colt 3a 1.1 Inform Entry

Mitsubishi Colt 3a 1.1 Inform Entry - kiskép

Ár: 2.399.000 Ft
Felépítés: Ferdehátú
Üzemanyag: Benzin
Váltó:

Részletes adatok...

Mitsubishi Colt 3a 1.1 Inform Plus

Mitsubishi Colt 3a 1.1 Inform Plus - kiskép

Ár: 2.699.000 Ft
Felépítés: Ferdehátú
Üzemanyag: Benzin
Váltó:

Részletes adatok...

Mitsubishi Colt 3a 1.3 Inform Plus

Mitsubishi Colt 3a 1.3 Inform Plus - kiskép

Ár: 2.799.000 Ft
Felépítés: Ferdehátú
Üzemanyag: Benzin
Váltó:

Részletes adatok...