hirdetés
hirdetés
  • 728_90
  • 728_90_2

Blaupunkt demóautó

Az autó 1,5 évig épült, több mint 6.000 munkaórában és gyakorlatilag teljes külsõ-belsõ átalakításon ment keresztül.



20.000 Wattal

A Blaupunkt-nak már hagyományai vannak a minõségi demó autók építésében. Régiónknak legutóbb 2003-ban sikerült elhoznia a legfényesebb érmet az akkor Szentpétervárott megtartott európai EMMA megmérettetésén. Az akkori gyõztes Opel Vivaro után (amely egy teljesen teleépített kisteherautó volt) talán még merészebb tervekbe fogott a cég és egy igazán egyedülálló autó ?megépítését? támogatta.


A kiinduló ?alapanyag? ezúttal egy Opel Astra GTC volt, amellyel 2004-ben az volt a cél, hogy egyetlen európai autóként ? a kormánymûvet középre áthelyezve, közúti közlekedésre is alkalmas ?aszfaltszaggatót? építsen, természetesen a szokásos extrákkal. Az autó 1,5 évig épült, több mint 6.000 munkaórában és gyakorlatilag teljes külsõ-belsõ átalakításon ment keresztül. A szárnyként felnyíló ajtók, a középre helyezett vezetõ-ülés és a belsõ tér futurisztikus kialakítása, egy a jövõbõl érkezett zeneverdát idéz.

 A 6.1-es hangrendszert 6,5?-es és 23?-os monitorok teszik multimédiássá, így a Blaupunkt legmagasabb kategóriáját képviselõ Velocity erõsítõi és hangszórói több mint 20.000 W maximális teljesítményt dübörögnek össze.






Az autóba beépített Blaupunkt hifi:

12 x VPC172 komponens hangszóró-szett
4 x VW380 mélysugárzó
3 x VPA 4120 erõsítõ
1 x VPA 11500 monoblokk erõsítõ
3 x IVMS-6502 6,5? monitor
1 x LCD Premium Line 23? monitor
1 x Las Vegas DVD35 DVD-és fejegység
1 x Bremen MP76 csúcskategóriás fejegység

Kapcsolódó cikkek:

Itt az õs-rádió

Baupunkt Seattle MP57  

b/gyári fotók2007-11-04

hirdetés

Ajánlott olvasnivaló

Érdekes lehet még

Renault Espace Family 2.0 dCi auto FAP

Renault Espace Family 2.0 dCi  auto FAP - kiskép

Ár: 8.290.000 Ft
Felépítés: Egyterű
Üzemanyag: Dízel
Váltó: Automata

Részletes adatok...